بیوگرافی سرهنگ «علیرضا علیفر» گزارشگر فوتبال، همسر و فرزندان
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی علیرضا علیفر

علیرضا علیفر  10 خرداد  سال 1332 در تهران متولد شد و در محله سه راه امین بزرگ شد. او گزارشگر فوتبال است و مدرک مربیگری فوتبال را نیز دارد. همچنین او سرهنگ تمام بازنشسته راهنمایی و رانندگی نیز می باشد.

 

ازدواج و تحصیل 

سرهنگ علیرضا علیفر متاهل است و ازدواج کرده، او صاحب دو فرزند دختر می باشد. سرهنگ علیفر فارغ التحصیل رشته علوم قضایی در مقطع کارشناسی از دانشکده افسری می باشد. 

 

شروع فعالیت خبرنگاری 

سرهنگ علیرضا علیفر زمانی که 16 ساله بود به عنوان خبرنگار در نشریه دنیای ورزش مشغول به کار شد. پس از مدتی در روزنامه های آزادگان بشیر، هفته نامه هدف روزنامه جام جم شروع به فعالیت خبرنگاری کرد. او در تست گزارشگری صدا و سیما شرکت کرد و با قبولی در آن به عنوان گزارشگر وارد سازمان صدا و سیما شد. 

 

از فوتبال تا مربیگری

علیرضا علیفر زمانی که شروع به خبرنگاری کرد، در کنار آن شروع به بازی فوتبال کرد  و در تیم جوانان تاج، در پست دفاع میانی بازی کرد و سپس در تیم برق تهران حضور یافت. بعد از حضور در دانشگاه در تیم فوتبال دانشگاه شرکت کرد ولی در همان دوره از ناحیه زانو آسیب دید و در نهایت مجبور به خداحافظی از بازی فوتبال شد. 

او به کلی فوتبال را رها نکرد و در دوره های مربیگری ایران و آلمان شرکت کرد و  مدرک A مربیگری را دریافت نمود.  علیفر دو سال سرمربی تیم جوانان دارایی و دو سال هم سرمربی تیم جوانان امید انتظام بود.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: